Na temelju članka 28. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ br.120/16) i članka 43. Statuta Općine Podturen („Službeni glasnik Međimurske županije“ br. 5/13) Općinski načelnik Općine Podturen, dana, 19. 09. 2018. god. donosi
Sukladno članku 12. stavku 1. Zakona o javnoj nabavi (NN 120/2016) za nabavu robe i usluga te provedbu projektnih natječaja procijenjene vrijednosti manje od 200.000,00 kuna bez poreza na dodanu vrijednost (PDV), te za nabavu radova procijenjene vrijednosti manje od 500.000,00 kuna bez poreza na dodanu vrijednost (PDV) Naručitelj nije obvezan primjenjivati odredbe Zakona o javnoj nabavi.
Naručitelj Općina Podturen, na temelju Pravilnika o provedbi postupaka jednostavne nabave u Općini Podturen od 13. 07. 2017. god. pokrenuo je postupak za nabavu – SANACIJA ZGRADE AMBULANTE PODTUREN (INSTALATERSKI I LIČILAČKI RADOVI), te Vam upućujemo Poziv na dostavu ponude.
Naručitelj Općina Podturen, na temelju Pravilnika o provedbi postupaka jednostavne nabave u Općini Podturen od 13. 07. 2017. god. pokrenuo je postupak za nabavu POSTAVLJANJE OGRADE OKO GROBLJA U SIVICI, te Vam upućujemo Poziv na dostavu ponude.
Naručitelj Općina Podturen, Ivana Grščića 5, 40317 Podturen,
na temelju članka 10. Pravilnika o provedbi postupaka jednostavne nabave: KLASA: 406-01/17-01/7; URBROJ: 2109/13-02-17-1
Podturen, 13. 07. 2017. god. pokrenula je postupak za nabavu:
Zamjena rasvjetnih tijela u stambeno-poslovnoj zoni Podturen – Led rasvjeta
te Vam upućujemo ovaj Poziv na dostavu ponude.
OPĆINA PODTUREN
Ivana Grščića 5
40 317 Podturen
Telefon: 040 847 260
Fax: 040 847 004
E-mail: opcina@podturen.tcloud.hr
OIB: 86969011305
IBAN: HR32 23400091834200007