Naručitelj Općina Podturen, na temelju Pravilnika o provedbi postupaka jednostavne nabave u Općini Podturen od 13.07.2017.god. pokrenuo je postupak za nabavu – PROMETNA SIGNALIZACIJA NOVAKOVEC, te Vam upućujemo Poziv na dostavu ponude.

Temeljem Sporazuma o provedbi Projekta «Kontrola plodnosti tla na području Međimurske županije, KLASA: 402-01/18-01/66, URBROJ: 2109/13-02-18-01, od 11.10.2018. godine, Općina Podturen objavljuje
Prilog:
Naručitelj Općina Podturen, na temelju Pravilnika o provedbi postupaka jednostavne nabave u Općini Podturen od 13. 07. 2017. god. pokrenuo je postupak za nabavu – IZRADU PROJEKTNE DOKUMENTACIJE ROTOR NA ULAZU U PODTUREN - ŽC 2003 i 2007:
ZAPISNIK O PREGLEDU I OCJENI POONUDA
Naručitelj Općina Podturen, na temelju Pravilnika o provedbi postupaka jednostavne nabave u Općini Podturen od 13. 07. 2017. god. pokrenuo je postupak za nabavu – IZRADA PROJEKTNE DOKUMENTACIJE PBS PODTUREN- SIVICA ŽC 2017:
ZAPISNIK O PREGLEDU I OCJENI PONUDA
OPĆINA PODTUREN
Ivana Grščića 5
40 317 Podturen
Telefon: 040 847 260
Fax: 040 847 004
E-mail: opcina@podturen.tcloud.hr
OIB: 86969011305
IBAN: HR32 23400091834200007
Radno vrijeme Jedinstvenog upravnog odjela
Ponedjeljak - petak 7:00 - 15:00
Rad sa strankama
Ponedjeljak - četvrtak 10:00 - 13:00
PAUZA: 11:00 -11:30
Petkom se stranke ne primaju (osim izdavanja dozvola za pokop )tel: 040 847 260
Općinski načelenik prima stranke:
Ponedeljkom od 08:00 do 10:00
Četvrtak od 08:00 - 10:00
ili prema prethodnoj najavi na tel. 040 847 260
Komunalni redar prima stranke: utorkom od 8 do 12 sati ili prema dogovoru (099 545 0979)